Automataváltó olajcsere

servicing-top.jpg

 

 

Automataváltó olajcsere, karbantartás, tisztítás 

 

Az automata sebességváltóval elszerelt járművek száma az utóbbi években meredeken emelkedett. Az autógyártók sokáig "élettartam" vagy "örök olajjal" adták el váltóikat, azonban azok akik hosszútávon gondolkoztak az autójuk használatában már ez idő tájt is figyelmet fordítottak arra, hogy ellenőriztessék, illetve lecseréljék az évek és megtett kilóméterek során viszkozitását vesztett váltóolajat. Ma má a legtöbb gyártó nem beszél örök életű váltóolajról, így különösen fontos betartani a szakemberek által ajánlott csereciklust.

 

A járműgyártók az alábbi okokból javasolják az automata sebességváltók időszakos szervizelését:

  • Problémák esetén a magas költségek elkerülése érdekében
  • Az automata sebességváltók élettartamának meghosszabbítására
  • A jó teljesítmény fenntartása érdekében
  • A kopás és a szennyezett váltóolaj miatt fellépő meghibásodások megelőzésére
  • A kényelmesebb utazás biztosítása érdekében

 

Automata váltójának megóvása érdekében javasoljuk, a sebességváltó rendszer felülvizsgálatát átlagosan 60 000 km megtétele utánvégezze el.

Szervizünkben a legmodernebb automataváltó olajcserélő, váltótisztító gépet alkalmazzuk, mely az automataváltó olaját teljesen automatikusan cseréli le.

A karbantartási folyamatot egy intelligens szoftver vezérli és felügyeli. Az állomás úgy lett tervezve, hogy lecserélje a váltóban található összes olajat és kitisztítsa az ehhez tartozó rendszert az összes autó típuson. Műszerünkhöz márka és modell specifikusan rendelkezésünkre állnak az adapterkészletek, konfigurációk és tudásanyagok, így az autógyártók és különféle váltó rendszerek teljes egészén elvégezhető a karbantartás.

A berendezéssel elvégzett olajcsere nem öszetévesztendő a legtöbb autószervizben történő váltóolaj cserével. Műszerünk az olaj csaknem 100 százalékát képes lecserélni és a váltó rendszerét átmosni, míg a hagyományosan elvégzett olajcserekor a váltó szerkezeti felépítésének köszönhetően a kenőanyag alig több mint felét cserélik le, így az a módszer csak részleges olajcserét eredményez, nem beszélve arról, hogy az egyéb lerakódások és szennyeződések sem oldódnak fel váltórendszer faláról.